آیا احتمال می توانید با کراتینین 2.9 و 52 درصد عملکرد کلیه معکوس وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هر فرصتی برای با کراتینین 2.9 و 52 درصد عملکرد کلیه معکوس وجود دارد؟ برای بیمارانی که در این وضعیت هستند، این سوالات مربوط است. آنها به دنبال برخی از روش های درمانی بهتر برای درمان این بیماری است، اما متاسفانه، بسیاری از آنها می تواند سرنوشت را تغییر دهید، با اورمی به پایان رسید. آیا واقعا هیچ راهی برای کمک به آنها را به صورت رایگان از سرنوشت وجود دارد؟

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری مزمن کلیه ممکن است به اورمی بدون کنترل خوب. در طب سنتی، هیچ روش درمانی موثر در درمان CKD وجود دارد، تنها راه این است که صبر کنید، پس از آن به نارسایی کلیه قرار می گیرند، دکتر توصیه به شما برای دسترسی به دیالیز. اگر چه، می تواند به شما کمک کند برای از بین بردن برخی از نشانه های آن و طولانی شدن طول عمر خود را در برخی از درجه، اما می تواند بیماری شما را درمان نمی کنند و شما نیاز دارید که این کار را برای بقیه عمر خود را. این یک چیز دردناک برای بیماران است، بعد از همه، هیچ کس نمی خواهید به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. پس از آن یک ایده مشترک برای بیماران با کراتینین 2.9 و 52٪ کلیه توابع می خواهید برای دریافت بهبودی از آن است. اما هر فرصتی برای آنها به بهبود از آن وجود دارد؟

پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، کارشناسان ما در برخی از روش های درمانی موثر در درمان CKD اختراع، اگر شما در مراحل اولیه آن (در دو مرحله) می باشد، شما می توانید بهبودی از آن را کاملا دریافت کنید. اگر شما در مرحله 3 از آن می باشد، شما ممکن است 50٪ شانس برای به دست آوردن بهبودی از آن را داشته باشد. اگر شما در دو مرحله آخر، بیماری خود را می تواند به خوبی کنترل شده و شما می توانید طولانی تر و بهتر با آن زندگی می کنند.

کراتینین 2.9 و 52 درصد عملکرد کلیه است در مرحله 3 از CKD، بنابراین شما ممکن است بهبودی از آن را دریافت کنید، اگر شما می توانید درمان به موقع دریافت کنید. برای برخی از اطلاعات، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا احتمال می توانید با کراتینین 2.9 و 52 درصد عملکرد کلیه معکوس وجود دارد

 





:: برچسب‌ها: کراتینین 2 , 9،52٪ عملکرد کلیه، آیا احتمال می توانید با کراتینین 2 , 9 و 52 درصد عملکرد کلیه معکوس وجود دارد ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: